Pagina's

zaterdag 15 februari 2014

Notitieblokje met vlinders

Hallo allemaal,
Vandaag wil ik jullie een notitieboekje laten zien dat ik met prachtige materialen van Joy!crafts heb gepimpt.


Het boekje zelf heeft een kaft van kraft papier waar ik scrappapier uit papierbloc 6011/0303 op gemat heb. De randjes heb ik gedistresst en geïnkt. Voordat ik het papier op de kaft heb geplakt heb ik er eerst een lint onder bevestigd zodat het boekje dichtgeknoopt kan worden.


Daarna heb een hoekmal van Lin en Lene 1201/0039 twee keer gestanst en opgeplakt op het scrappapier zodat er een rechthoek onstaat.
De vlinder is van de postcard stempel 6410/0072. Ik heb 'm ingekleurd en daarna uitgeknipt en met 3D kit op de voorkant bevestigd. De voelsprieten heb ik gemaakt met bloemstampers die ik eerst aan de onderkant van de vlinder heb vastgeplakt voor dat ik deze op het boekje heb bevestigd.


De mooie takjes van Bille 6002/0263 en 6002/0264 heb in in het onderste hoekje geplakt met daarop roosjes die op gestanste bloemen 6002/0025 zitten.


Op een stukje kant heb ik de letters, gemaakt met mal 6002/0139, geplakt.


Aan de zijkant van de kaft heb ik nog een prachtige mal van Lin en Lene 1201/0053 gezet die ik afgewerkt heb met paarse plakpareltjes.

Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen: