Pagina's

zaterdag 25 januari 2014

Borduren met bloemen

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een borduurkaart zien in zachte tinten.



Voor deze kaart heb ik 2x Chrissie mal 6001/1027 gebruikt en geborduurd met Chrissie borduurgaren van Joy Crafts. Het achtergrondpapier is ook design papier van Joy Crafts. Op dit papier is nog een rand geplakt van de mooie embossed stickers 6013/0040. Het 3D plaatje komt uit decoupage set 6013/1702. De strik is gemaakt van Joy Crafts lint en vastgezet met brad 6030/0003.



Dat was het weer voor deze keer.
Groetjes van Nicole

4 opmerkingen:

  1. De kaart is schitterend, ik zou het papier nooit zo hebben durven gebruiken, ik ben altijd bang dat het te druk wordt, maar het resultaat is werkelijk prachtig, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dit mooi ik durf zelf nooit schrappapier te gebruiken bij het borduren maar ik vind dit prachtig groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt Nicole,

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, leuk zijn die geborduurde hoekjes.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen