Pagina's

dinsdag 30 juli 2013

Boeddha



Hallo allemaal,

vandaag laat ik jullie een tag zien gemaakt met één van de Orientals namelijk de Boeddha 6002/0200. Niet iedereen heeft hier wat mee maar ik vond het een leuke uitdaging! De achtergrond (bovenkant) heb ik gemaakt met een Poly Besa stencil 6002/0606 en daarbovenop heb ik de Lin&Lene 1201/0076 geplaatst met een rode mat eronder. Daarboven de Boeddha geplaatst en afgewerkt met wat pareltjes. De zilveren glans is gedaan met Inka Gold en deze zie je ook terug in de achtergrond. Tot slot wat verschillende lintjes en een kleine charm. Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden en wens jullie allemaal een hele fijne dag en bedankt weer voor het langskomen. Hieronder nog een close-up voor de glans...

Groetjes Corine


7 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan weer Corine. Ik vind hem erg mooi.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is inderdaad geen mal die ik zo maar zou kopen, hoewel ik een boeddha altijd wel leuk vind om naar te kijken. Je hebt er een hele mooie tag mee gemaakt, mooi dat zwart met oranje, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi gemaakt, leuke kleuren combi.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niesamowity tag... a efekt posrebrzenia zaskakujący

    BeantwoordenVerwijderen