Pagina's

maandag 24 juni 2013

Flip flops



Goede morgen allemaal,

Hoewel de zomer hier echt ver te zoeken is wilde ik toch een leuke zomerse layout maken met de
slippertjes van Noor design (6002/0177). Ze zijn zo cute en je kunt leuke combinaties maken met de bandjes. Ik heb de ijsjes gebruikt in de hoek ( 6002/0174) deze zijn ook van Noor design.
De zeedieren (1201/0018) en de zeilbootjes (1201/0037) zijn van Lin/Lene. Verder heb ik op de nieuwe tag (8098/0104) een tekst gestempeld, every summer has a story. Deze komt van de stempelset holiday (6410/0027). Ook heb ik er lijntjes op gestempeld zodat ik mijn verhaaltje erop kon schrijven. Aan de bovenkant van de tag heb ik 2 embellishments geplakt. Op de slippers bovenin heb ik de tekst, life is beter in flip flops gestempeld.
Ik hoop dat de zomer er nu echt een keer aan gaat komen, maar voor nu iedereen een fijne dag,

Groetjes Marjolein.

6 opmerkingen:

  1. wat een prachtige vrolijke kaart.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er echt zomers uit, dat kunnen we van het weer niet zeggen. Ik vind je kaart beeldschoon
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjolein,
    Geweldig al die Flip Flops, wat een heerlijke zomerse vrolijke kaart.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Marjolein, ik vind hem supermooi en lekker zomers.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke LO Marjolein, heel leuk gedaan!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen