Pagina's

donderdag 30 mei 2013

Demo zaterdag 1 juni 2013

Hallo allemaal,



Aanstaande zaterdag 1 juni 2013 is er weer een gezellige demo/workshopdag bij de ID winkel in Molenaarsgraaf.



Jullie kunnen gezellig aanschuiven voor een workshop als jullie daar zin in hebben.

Ik geef een workshop met onderstaande mal.


Dit zijn nieuwe mallen van JoyCrafts en zijn de open-up mallen. Hele leuke mallen waar je binnen in de kaart een pop-up hebt als je de kaart open vouwt.

Voor bovenstaande kaart heb ik mal 6003/2002 gebruikt.


En natuurlijk ook een mooie floral flourishes 6002/0156 van Noor! Design samen met de mooie swirl 6002/0163. Ook de mooie harten komen van een oudere cutting en embossingmal van JoyCrafts 6002/0082.


Wat plakparels er bij en het mooie designpapier van Papermania, heb je niet veel nodig om een mooie trouwkaart te maken.


Achter de kerk het ik spiegelkarton met print 8011/0102 gebruikt.


Ook heb ik deze dag een stapeltje nieuwe specials van JoyCrafts bij me en ik kan u verzekeren dat deze weer erg mooi is geworden.


Hier alvast een voorproefje van de nieuwe open-up mallen.
Kijk ook eens op onze FaceBook pagina en doe gezellig met de wedstrijd mee.

Deze deur van de winkel gaat a.s. zaterdag om 9.00 uur open en de dag duurt tot 16.00 uur.

Jullie kunnen de ID winkel vinden aan de Graafdijk Oost 49, 2973 XC Molenaarsgraaf.

Ik wens jullie nog een fijne dag en misschien wel tot zaterdag.

Veel liefs van Ineke




5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke mallen en prachtige kaarten!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel leuk uit. Ik zou dat wel eens willen zien hoe dat werkt maar woon te ver.
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschone kaart met prachtige mallen
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn inderdaad prachtig, alleen begrijp ik nog niet echt hoe het werkt. Komt daar een filmpje over op Internet of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart met super mooie mallen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen