Pagina's

maandag 27 mei 2013

Candy Winnaars,

Hoi allemaal,
 
Vandaag zijn er 3 winnaars, die alle 3 , 1 Erica stencil hebben gewonnen.
Welke? Dat blijft een verrassing tot de prijs op de mat valt.
De winnaars van vandaag zijn:
 
42: Bea
104: Angela
120: gerjanne
 
Dames van harte gefeliciteerd met het winnen van een stencil.
Als jullie hieronder een reactie achter laten en je naam en adres mailen naar:
 
 
Dan komt de prijs met ongeveer 2 weken naar je toe.
 
Bedankt voor het meedoen!!
De meiden van Joy!!
 
Op dit onderstaande kaartje heb ik de swirls en de mooie rand van de Erica stencils gebruikt.
 
 
 
 


8 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart, je hebt haar weer schitterend afgewerkt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anke, wat supergaaf dat ik 1 van de stencils heb gewonnen! En helemaal leuk dat het ene verrassing welke ik opgestuurd krijg. Ik zal mijn gegevens mailen.
    Prachtige kaart is het ook geworden!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte gefeliciteerd dames met jullie mooie prijs, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG i can't believe it,it is really true that i've win?
    I'm so happy and the Mail is on the way.Many thanks and many greetings
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd dames en een mooie kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anke, wat leuk dat ik 1 van die mooie stempels mocht winnen, alvasr hartelijk dank. Een prachtige kaart heb je gemaakt em mijn mail met adres zal ik je toesturen.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames, wat fijn voor jullie.
    ik wil het team bedanken dat ik mee mocht doen, altijd leuk.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen