Pagina's

maandag 22 april 2013

Winnaars Candy


Hoi allemaal,


Elke week verbaas ik met weer , dat de week zo snel gaat, het is alweer maandag en alweer tijd om de winnaars te trekken van deze candy.
Er zijn vandaag 3 winnaars en dat zijn:

102: Naaatalia

Dames van harte gefeliciteerd met het winnen van een stencil, welke?? Dat blijft een verrassing.
Als jullie hieronder een reactie achterlaten en een berichtje sturen naar:
damesjoycrafts@gmail.com
Dan komt de prijs z.s.m. naar jullie toe.

Groetjes de meiden van Joy!!


8 opmerkingen:

  1. Cannot believe! :) Thanks a million for such a surprise :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames, en bedankt Team, leuk om mee te mogen doen.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zie dat ik gewonnen hebt bedankt dames voor de felicitaties en me verrassing wat ik over de post krijg super leuk en bedankt
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zie dat ik gewonnen hebt bedankt dames voor de felicitaties en me verrassing wat ik over de post krijg super leuk en bedankt
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een goed begin van mijn week! gaaf dat ik gewonnen heb:0) de andere dames ook van harte!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames met jullie mooie prijs.
    Daar komen vast weer leuke projectjes uit.

    BeantwoordenVerwijderen