Pagina's

maandag 15 april 2013

Winnaars Candy.

Goedemiddag,
Vanmiddag zijn er weer 4 winnaars , die ieder een stencil hebben gewonnen. Het blijft spannend, tot de post het komt bezorgen, welk stencil je heb gewonnen.
Vandaag maken we blij:

185:Petra
140:Sonne

Dames van harte gefeliciteerd met het winnen van een stencil.
Als jullie hieronder een reactie achterlaten en je naam en adres mailen naar:
damesjoycrafts@gmail.com
Dan komt de prijs z.s.m. naar jullie toe.

Groetjes de meiden van Joy!!




11 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd, dames.
    veel plezier met die stencils!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Ik ben een van de winnaars :-)

    Ik ga gelijk even mijn gegevens aan jullie mailen.


    Lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames en "team"bedankt dat ik mee mocht doen.
    liefs Hanny♥

    http://tierelantijntjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij dat ik zomaar mag meedoen, en niet hoef te kiezen, want ik vind ze alledrie mooi.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW...I have seen that I´ve won the Candy...that´s make me totally happy :-)
    Thanks so much!
    Hugs Sonja/Sonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o, wat leuk!!! word er spontaan helemaal blij van!!!
    En nog steeds spannend welke het gaat worden.
    Ik ga snel mailen.
    Joepie!!!!

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van harte gefeliciteerd dames en veel plezier van jullie prijs, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een verrassing, ik heb ook gewonnen!! Wow, wat ontzettend leuk!! Ik ga jullie direct mailen. De andere dames ook van harte gefeliciteerd!!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. proficiat dames en veel plezier met jullie stencil!

    BeantwoordenVerwijderen