maandag 4 februari 2013

Dikke Knuffel

"Dikke knuffel"
Dit kaartje heb ik gemaakt met het mooie spiegelkarton van JoyCrafts 8011-0107.
Je krijgt er zo een leuk effect mee, wat ik zelf niet had verwacht dus zeker een keer de moeite
om het zelf te proberen.
De mal van Noor! 6003-1003 snijd en embos het ook erg goed.

De bloem 6002-0160 heb ik gemaakt met de nieuwe bloemmallen die eind Januari in de winkels liggen. Het papier wat ik hier voor heb ik gebruikt is handgeschept papier van JoyCrafts 6100-0496.
Verder gebruikt:
Stempel: 6410-0010
Label: 6002-0142
Swirl: 6002-0163
Takjes: 6003-0027
Kraftpapier :8089-0206

en bedankt voor het langs komen en jullie leuke reactie's
groetjes Marijke

11 opmerkingen:

  1. Supermooi kaartje. Prachtige kleuren.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart is dit ,prachtig afgewerkt.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje!! Lief stempeltje!! Mooi ingekleurd!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Het spiegelkarton geeft er echt iets extra's aan.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaarte.mooi dat spiegel karton.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eine schöne Karte hast du gestaltet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje! Vind het spiegelkarton super!

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eine ganz knuffige Karte ist das geworden. Ich bin begeistert. Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen