Pagina's

maandag 14 januari 2013

Maandag.....Candytime!!!!!

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer en vandaag mogen we weer een leuke CANDY weggeven van JoyCrafts en dat doen we heel graag. We mogen 2 mensen blij maken met voor ieder 1 zo'n mooie Floral Flourishes.



Wat moeten jullie doen om zo'n leuk stencil te winnen?

~ Wordt volger van dit blog ~
~ Als je dit bent, vul je je naam in bij Mr. Linky hieronder ~
~ Plaats deze Candy op je eigen blog ~

Deze candy loopt tot 14 januari 2013 -  12.00 uur.

We wensen jullie heel veel succes en een hele fijne dag.

Groetjes van de meiden van het team van JoyCrafts


51 opmerkingen:

  1. Vielen Dank für die Chance auf diesen schönen Gewinn.
    Liebe Grüße Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk - leuk , ik doe mee en wens iedereen succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze mallen zijn prachtig! Ik waag mijn kansje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor deze mooie kans om te winnen.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik doe weer mee hoor.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor deze mooie kans om te winnen...super mooie mallen,ik doe mee!!!

    Gr Antoinette Voorn
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor deze mooie kans om te winnen...super mooie mallen,ik doe mee!!!

    Gr Antoinette Voorn
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke candy!
    Graag waag ik een kansje!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nieuwe week, nieuwe kansen, ga het gewoon
    weer proberen.
    grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze mooi!! Een gezellige dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn weer plaatjes! Ik doe graag mee D
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo,
    ich möchte im neuen Jahr auch mal mein Glück versuchen und wünsche euch noch einen schönen Tag.

    LG Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O dit is ook een leuke candy en ik doe weer graag mee. Dames gefeliciteerd met jullie prijs.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh wauw wat lief!
    ik vind hetzo gaaf dat jullie candy's doen!
    die stansen zouden goed van pas kunnen komen bij het maken van mn projectje voor het 2 jarig jubileum van mn man en mij! 10 januarie zijn we 2 jaar getrouwd!!
    hope im lucky en succes voor de andere!!

    kiss sammiej

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ooh weer zo'n mooie candy
    doe graag weer mee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. alweer zo'n leuke candy , ik doe graag mee

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat hebben toch leuke Candy's , ik waag weer een gokje
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bei so schönen Stanzschablonen möchte ich natürlich mein Glück auch wieder versuchen, und hüpf in den Lostopf.
    Liebe Grüße
    Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende candy deze week. Ik heb het mooie hoekje inmiddels in mijn bezit en ik vind het een geweldige aankoop. Hij kan overal heel mooi bij en is een mooie opvulling in een hoekje van de kaart. Maar ook de andere ziet er prachtig uit en heeft een heel hoog " hebben" gehalte.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige candy ,ik doe deze keer weer mee !

    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gaaf! Deze wil ik wel winnen!

    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo`n leuke candy daar wil ik wel een gokje voor wagen
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. in een woord super die mallen
    groetjes henny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tot nu toe vind ik alle vintage flourishes zo gaaf! Heb er al heel wat en vaak mee gewerkt. Dit zijn de twee die ik nog niet heb en ze zijn ook al prachtig! Leuk dat jullie die in een candy weggeven! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een leuke candy
    graag wil ik weer een gokje wagen
    liefs jacqueline http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Superleuke candy. Ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie candy weer. Ik doe graag mee.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Weer zo'n mooie candy. Ook ik waag graag weer een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtige candy ik doe graag mee.
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke candy!! Geweldig mooie mallen zijn dat!! Hier waag ik graag een gokje aan!!

    Groeyjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Vielen Dank für dieses schöne Candy, da mache ich gerne mit.
    Liebe Grüße, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Sehr schönes Candy, da mache ich gern mit.
    L.G.KarinNettchen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ohwo, dit is weer een hele leuke candy zeg! Dank voor deze kans om mee te doen!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lovely dies. Thank you for the chance of winning.

    hugs sally x
    sallysbitz.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Das sind wunderschöne Schablonen. Ich hüpfe auch in den Candytopf...... Vielen Dank. Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  36. was für schöne Schnörkel! wäre nett sie zu haben ! danke und liebe Grüsse Erni

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige mallen, hier waag ik graag een kansje voor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat een schitterende candy weer
    ik doe graag mee
    en heb het op mijn blog gezet

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een prachtige malletjes geven jullie weer weg.
    Ik doe graag mee.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik ben dol op swirls en deze zijn wel heel erg mooi, dus ik waag graag een kans!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wauw wat een mooie candy!! Iedereen heel veel succes!

    Groetjes,
    Erica (ik zag een naamgenoot)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wow..schöner blog und ein tolles candy!!!!!
    eine kreative zeit aus der vulkaneifel wünscht manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  43. geweldig (Y) wie wil die nu niet winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  44. super leuke Candy. ben dol op deze mallen!!

    gr,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Met Noor! op facebook wordt mijn verslaving tot het uiterste gedreven! Goh wat heb ik een leuke hobby en wat heeft Noor! mooie spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een gave candy! Ik doe ook graag mee!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Dank je wel voor de kans zo'n mooie candy te winnen. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik ben nog niet zo goed op de computer maar heb het toch voor elkaar gekregen om me in te schrijven voor het winnen van deze fantastische candy en volger te worden.
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen